wartka-akcja blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 11.2005

swieci!

Brak komentarzy

slonce na jest mocne,prawie zero chmurki,powietrze mrozne acz rzeskie,jak w gorach,jednym slowem piknie,piknie,piknie!!!
buzia sie wystawiam i lapie ostatki :)

a i kupilam te supermodneobcisledzinsy,ale chyba wygladam grubo…

znow

1 komentarz

maluje,naszlo na piekny portret ciazowki,zobaczyc bedzie mozna na naszym fotologu
herbe pije litrami,ta zdrowa,z energia.i ja mam,ta energie.
w uszach Jimi Tenor , ja to nie wiem jak on mnie ominal wczesniej nieznany…ehhh piknie grywa,piknie [thx pugacewicz].no pan mnie wozi po pokoju za uszy,mniam.
wiec bez tragedii,jutro koniec fabryki,wolne cale 54h! lalla! moze kino jakies,albo cos..ah musze poszukac jakiejs satyny…ehh wydatki!
z wystawa stoimy w miejscu,co mnie rozwsciecza!juz nic wiecej nie wiem co moge zrobic,czasem mam wrazenie ze to nie wyjdzie…
ehhh a do tego mis znow jedzie,dzis i wraca jakos w koncowce moim 54h wolnego.zatem niewiele together.braki mam uczuciowe.

mis

1 komentarz

wczoraj wieczorem wrocil i juz nie jedzie dalej!


  • RSS